۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
 ۵۰ واحد تولید شمش در استان زنجان وجود دارد
استاندار زنجان:

 ۵۰ واحد تولید شمش در استان زنجان وجود دارد

زنجان- استاندار زنجان،با بیان اینکه  ۵۰ واحد تولید شمش در استان زنجان وجود دارد، گفت: این واحدها با ۵۰ درصد ظرفیت کار می کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح معدن زیرزمینی سولفوره انگوران، همزمان با بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح ملی، صنعتی و معدنی، گفت: زنجان یکی از ۱۰ استان برتر معدن‌خیز کشور است و این بسیار مهم و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ۵۰ واحد تولید شمش در استان زنجان وجود دارد که با ۵۰ درصد ظرفیت کار می کنند، اظهار کرد:  از ۶۷ ماده معدنی موجود در کشور ۳۶ ماده معدنی در زنجان وجود دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه معادن باید راه‌های روستایی را مورد توجه قرار بدهند، گفت: باید معادن در حفظ و نگه‌داری جاده‌های روستایی همکاری کنند. 

حقیقی تاکید کرد: ایجاد راه برای تبدیل زنجان به منطقه لجستیک اهمیت بالایی دارد و با سفر معاون رئیس جمهور به استان برای توسعه راه‌های مواصلاتی ریلی و جاده‌ای این مهم مصوب شد. 

وی تعداد بارنامه‌های صادر شده استان زنجان در سال ۹۷ را ۱۷۰ مورد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۲۵۰ بارنامه صادر شده است.

استاندار زنجان به روند افزایشی دریافت حقوق دولتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳۲ میلیارد تومان حقوق دولتی اخذ شده و ایمیدرو فعالیت‌های معدنی خوبی در استان دارد. 

حقیقی با بیان اینکه طی سال گذشته مشکل مدیریتی شرکت ایران‌ترانسفو حل شد، افزود: این شرکت هدف‌گذاری ۳۰ میلیون دلاری صادرات داشته که اقدام به جذب ۳۰۰ نفر نیروی جدید کرده است.

وی بر جذب نیروی‌های بومی تاکید کرد و افزود: باید واحدهای تولیدی و صنعتی  از ظرفیت نیروی انسانی بومی استفاده کنند. 

استاندار زنجان، فضای کسب و کار در استان زنجان را بسیار مطلوب اعلام کرد. 

کد خبر: ۳۲٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha