۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
 معدن زیرزمینی سولفوره انگوران با ۱۵۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری افتتاح می شود
استاندار زنجان:

معدن زیرزمینی سولفوره انگوران با ۱۵۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری افتتاح می شود

زنجان- استاندار زنجان از افتتاح معدن زیرزمینی سولفوره انگوران خبر داد و گفت: در سالجاری این معدن با ۱۵۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان در محل استانداری زنجان، به سرانه تخت بیمارستانی  در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سرانه تخت بیمارستانی در این استان پایین است. 

وی  با بیان اینکه تکمیل طرح افزایش ۱۴۴ تخت آی‌سی‌یو برای الحاق به بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان، به ۲۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت، گفت: خوشبختانه با این درخواست موافقت شد و این طرح بهداشتی تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار زنجان، گفت: انعقاد تفاهمنامه احداث دو هزار واحد مسکن روستایی هم از دستاوردهای سفر معاون رئیس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان بود.

حقیقی تاکید کرد: با سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان در مجموع ۴۲۵ میلیارد تومان اعتبار عاید زنجان شد که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ در جریان سفر، ابلاغ شد و مابقی هم در آینده نزدیک ابلاغ می‌شود.

وی از افتتاح معدن زیرزمینی سولفوره انگوران خبر داد و گفت: در سالجاری این معدن با۱۵۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد. 

استاندار زنجان، تاکید کرد: تلاش مجموعه مدیریتی بر اساس نقشه راه موجود استان است و یکی از محورهای اصلی این نقشه راه، فراهم کردن بستر و زیر ساخت لازم برای تبدیل زنجان به عنوان منطقه لجستیک شمال‌غرب کشور است و در این میان داشتن امنیت و شرایط زیر ساختی از جمله راه و راه آهن برای تحقق این مهم ضروری است. 

حقیقی  همچنین یاد آورشد: دعوت از مسئولان کشوری برای سفر به زنجان، اقدام نمایشی نیست بلکه هدف ترسیم  نقشه توسعه استان می باشد.

کد خبر: ۳۲٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha