۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
سود ۱۳ درصدی ودیعه مسکن باید کاهش یابد
رئیس اتحادیه مشاوران املاک:

سود ۱۳ درصدی ودیعه مسکن باید کاهش یابد

قلی‌خسروی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اعتراض به سود ۱۳درصد تسهیلات ودیعه مسکن اظهارکرد: باتوجه به شرایط اقتصادی و شیوع ویروس که سبب کاهش فعالیت‌های اقتصادی وانباشت پول در بانک ها شده، سود تسهیلات ودیعه را باید کاهش داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک ضمن استقبال از طرح پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجرین گفت: مبلغ این وام در شهر تهران ۵۰ میلیون، در شهرهای بزرگ و مرکز استان ها ۳۰ میلیون و شهرهای کوچک ۱۵ میلیون با سود ۱۳ درصد خواهد بود.

وی با اعتراض به سود ۱۳ درصدی این تسهیلات اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و شیوع کرونا که سبب کاهش فعالیت های اقتصادی و انباشت پول در بانک ها شده است، باید سود این تسهیلات را کاهش داد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به اینکه بودجه تسهیلات ودیعه مسکن از اعتبارات ستاد کرونا است، عنوان کرد: همه کسانی که قصد استفاده از این تسهیلات را دارند باید حتماً دارای کُد رهگیری باشند و برای دریافت کُد رهگیری کسی حق ندارد از مستاجرین پولی دریافت کند و هرکدام از مشاورین املاک که پولی دریافت کنند و گزارش آن را دریافت کنیم، قطعاً برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه با اذعان به اینکه پرداخت هر گونه تسهیلات تبعاتی به دنبال دارد، گفت: چندین ماه روی پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به اقشار کم درآمد فکر و برنامه‌ریزی صورت گرفته است. این پول پس از عقد قرارداد با مستأجر در اختیار موجر داده می شود.

کد خبر: ۳۲٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha