۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
زیرساخت‌های جزیره خارگ با تلاش وزارت نفت تقویت می‌شود
تلاش برای انجام مسئولیت اجتماعی؛

زیرساخت‌های جزیره خارگ با تلاش وزارت نفت تقویت می‌شود

بوشهر - ستایشی، مسئول هماهنگ کننده نهادهای محلی با شرکت‌های نفتی و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ گفت: زیرساخت‌های جزیره خارگ با تلاش وزارت نفت تقویت می‌شود.

عبدالمجید ستایشی در حاشیه نشست مدیران ارشد نفت و پتروشیمی با عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای خدمات دهی به محیط پیرامونی صنعت صورت گرفته است

وی اضافه کرد: خدمات رسانی به اهالی شریف جزیره خارگ از زمان حضور نفت آغاز شد و در سال ۱۳۸۰ وزارت نفت به این نتیجه رسید که این خدمات بصورت نظام‌مند ارگانی به نام عملیات عمومی آغاز بکار کرد.

مسئول هماهنگ کننده نهادهای محلی با شرکت های نفتی و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ افزود: تلاش عملیات عمومی در جزیره رضایت مندی وزارت نفت در محیط پیرامون خود ایجاد شده است.

وی بیان کرد: زیر ساخت های مورد نیاز جامعه شهری مورد بررسی مجدد قرار گرفت و پروژه های مورد نیاز این بخش ویژه به وزارت نفت ارسال شده است.

ستایشی تصریح کرد: در موضوع آبفا اقدامات بسیار مناسبی توسط عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته که در سال ۸۹ و ۹۰ آبفا استان بوشهر این پروژه را اتمام یافته اعلام کرده است.

کد خبر: ۳۲٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha