۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
سهمیه شکر خراسان رضوی دو برابر سرانه مصرف ماهانه است

سهمیه شکر خراسان رضوی دو برابر سرانه مصرف ماهانه است

مشهد- معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: از ۲۵ خرداد ماه تا پایان تیرماه در مجموع ۳۳ هزار و ۳۶۳ تن مجوز خروج شکر از انبارهای شرکت غله استان صادر شده است که از این محل ۶ هزار و ۲۶۹ تن مربوط به بخشهای صنف و صنعت استان و هزار و ۵۸۴ تن به بخش خانوار استان و ۲۵ هزار و ۹۱۰ تن مربوط به بخشهای صنف و صنعت ستادی است که شرکت بازرگانی دولتی اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی مهدی رجبی افزود: در همین مدت سهمیه جدیدی هم از شکر شامل سه هزار و ۶۲۳ تن ویژه خانوار و ۱۴ هزار و ۶۱۲ تن برای بخش های صنف و صنعت خراسان رضوی اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۴ هزار و ۶۰۰ تن شکر از انبارهای شرکت غله خراسان رضوی خارج شده است و هشت هزار و ۷۰۰ تن شکر هم در حال خروج از انبارهاست.

معاون شرکت غله خراسان رضوی گفت: با توجه به این که سرانه مصرف شکر ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تا ۲ کیلو ۵۰۰ گرم است، سهمیه استان دو برابر سرانه مصرف ماهانه است و با توجه به این که از ۲۰ تیرماه این سهمیه‌ها در حال اختصاص به صنف و صنعت است، باید نظارت لازم انجام شود که این سهمیه از  مسیر اصلی خارج نشود.

کد خبر: ۳۲٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha