۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
اولویت کمیسیون اصل۹۰ مسائل اقتصادی و معیشت مردم است
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

اولویت کمیسیون اصل۹۰ مسائل اقتصادی و معیشت مردم است

خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، اولویت این کمیسیون را مسائل اقتصادی و معیشت مردم دانست.

به گزارش بازار علی خضریان با اشاره به اینکه مجلس در دو بعد قانون گذاری و نظارت فعالیت می کند، اظهار کرد: بعد نظارتی مجلس بر عهده کمیسیون اصل ۹۰ بوده که این کمیسیون باید پیگیر مشکلات و کار تمام قوا باشد.

وی افزود: این کمیسیون در هر جایی اگر مشکلی را ببیند باید برای بررسی آن ورود پیدا کرده و زمینه شکایت هر کسی حتی افراد غیر حقوقی را به قوا برده و آن را بررسی نماید.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ موظف است شکایات واصله را رسیدگی کند که در حال حاضر این کمیسیون موضوعات اقتصادی و معیشت مردم را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

خضریان بیان کرد: این کمیسیون به دنبال این است که حتی در کمیسیون های غیر مرتبط با مسائل اقتصادی بتواند خلأها را برطرف کند.

وی بیان کرد: واقعیت این است که هر یک از مسئولین مرتبط باید پاسخگو باشند در غیر این صورت طبق قانون آن ها مجرم شناخته شده و با آن ها برخورد خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توجه به این نکته ضروری است که این کمیسیون در خصوص موضوعاتی همچون احکام دستگاه قضایی امکان ورود به ماهیت حکم را نداشته و همچنین درخصوص اخراج یک فرد از یک اداره نمی تواند ورود پیدا کند اما نسبت به اینکه مراحل آن به درستی طی شده باشد اجازه ورود دارد.

کد خبر: ۳۲٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha