۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
واحدهای تولیدی قزوین از حمایت مسئولان استانی برخوردار هستند
معاون اقتصادی استاندار قزوین:

واحدهای تولیدی قزوین از حمایت مسئولان استانی برخوردار هستند

قزوین- قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: با هماهنگی های صورت گرفته در استان در تمامی بخش ها مسئولین استانی به صورت کامل حامی واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین هستند.

عیسی قبادی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی که امروز بر بدنه جامعه سایه انداخته است به دلیل بی توجهی ما به تولیدکنندگان و مزایای تولید داخلی در چند سال گذشته است.

وی بیان کرد: همین مسئله موجب شده تا امروز تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی با مشکلاتی مواجه باشند که ریشه در  گذشته دارد چرا که در مقاطعی از زمان نتوانستیم به خوبی همراه با تولید کنندگان باشیم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: امروز زمان همراهی فرا رسیده است و قطعا بدون کم فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان نمیتوانیم مشکلات اقتصادی جامعه را رفع کنیم.

قبادی خاطرنشان کرد: صنعتگران ما مجاهدین حوزه تولید هستند و  باید به این باور برسیم که اگر میخواهیم  مشکلات حوزه اقتصاد را درمان کنیم  باید موانع تولید را از پیش پای فعالین اقتصادی برداریم.

وی افزود: امروز در استان قزوین اراده برای حمایت از اقتصاد و اشتغال ایجاد شده است و مدیران استان با عزمی راسخ برای رفع موانع تولید پیش قدم شده اند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: امیدواریم بانک ها نیز بتوانند با تسهیل شرایط پرداخت اعتبارات  در مسیر ایجاد رونق و جهش تولید در کشور پیشگام باشند.

کد خبر: ۳۲٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha