۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
تصویب ۹۸۰ میلیارد ریال پروژه برای توسعه زیرساخت شهرک های صنعتی منطقه کاشان
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس خبر داد

تصویب ۹۸۰ میلیارد ریال پروژه برای توسعه زیرساخت شهرک های صنعتی منطقه کاشان

کاشان- ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از تصویب ۹۸۰ میلیارد ریال پروژه برای توسعه زیرساخت شهرک های صنعتی منطقه کاشان خبر داد.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به مشکلات عدیده صنعتگران منطقه کاشان اظهار داشت: صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی منطقه کاشان همچون جهادگران در خط مقدم مبارزه با تحریم های استکبار جهانی و آمریکا هستند.

مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی در اسرع وقت برطرف شود
وی با بیان اینکه مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی باید در اسرع وقت برطرف شود، ابراز داشت: با وجود تمام مشکلات ناشی از تحریم و شیوع ویروس کرونا صنعتگران منطقه کاشان با تلاش و همت مضاعف مشغول فعالیت در واحدهای تولیدی هستند که این مجاهدت قابل احترام است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی منطقه کاشان در جریان سفر معاون وزیر صمت به کاشان بیش از ۹۸۰ میلیارد ریال پروژه اختصاص یافت، تصریح کرد: امیدواریم با عملیاتی شدن این پروژه ها اقدام موثری برای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی منطقه و کشور انجام شود.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در حوزه های تامین آب، برق، گاز، راه های دسترسی و ساخت و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی بود، بیان داشت: ساخت و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی به شرطی میسر می شود که با مدیریت خود شهرک های صنعتی انجام شود.

از مهمترین اولویت های مجلس یازدهم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم است
ساداتی نژاد با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب در رونق تولید و اهمیت به تولید در کشور یادآور شد: یکی از مهمترین اولویت های مجلس یازدهم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم است و اعتقاد داریم با افزایش تولید در جامعه می توانیم شاخص های معیشتی خانوارها را نیز افزایش دهیم.

وی افزود: کم‌ بودن آمار تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی منطقه کاشان نسبت به دیگر نقاط کشور نشان از عزم جدی تولیدگران در امر رونق تولید است.

کد خبر: ۳۲٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha