۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کارگروه تخصصی تامین خوراک پتروشیمی‌ها در مناطق نفت خیز جنوب تشکیل شد
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:

کارگروه تخصصی تامین خوراک پتروشیمی‌ها در مناطق نفت خیز جنوب تشکیل شد

اهواز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از تشکیل کارگروه تخصصی تامین خوراک پتروشیمی‌ها در این شرکت خبر داد.

به گزارش بازار، احمد محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی با مدیرعامل و مدیران شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: تامین خوراک واحدهای پتروشیمی از جمله پتروشیمی بندر امام از اولویت های مناطق نفت خیز جنوب است و به این منظور یک کارگروه تخصصی تشکیل داده ایم.

وی گفت: در این کارگروه تعمیر و بازسازی تاسیسات و خطوط لوله و پروژه های مرتبط با واحدهای گاز و گاز مایع(NGL) به گونه ای برنامه ریزی و اجرا می شود تا خللی در فرآیند تولید و ارسال خوراک واحدهای پتروشیمی ایجاد نگردد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ادامه بیان کرد: شرکت پتروشیمی بندر امام دارای جایگاه منحصر به فردی در صنایع پتروشیمی است و یکی از برترین های کشور محسوب می شود که نقش قابل توجهی در تولید محصولات پتروشیمی دارد.

محمدی افزود: این نشست نیز به منظور هم افزایی با شرکت پتروشیمی بندر امام برای تامین به موقع خوراک مورد نیاز این شرکت تشکیل شده است که نتایج آن منجر به افزایش رونق تولید در این بخش از اقتصاد کشور خواهد شد.

وی، تعمیر و روزآمد نمودن واحدهای گاز و گاز مایع را در تامین به موقع خوراک پتروشیمی ها حائز اهمیت دانست و گفت: در این زمینه تفاهم نامه هایی با شرکت‌های پتروشیمی داریم تا این شرکت ها در تعمیر واحدهای گاز و گاز مایع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مشارکت فعال داشته باشند.

کد خبر: ۳٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha