۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
به پرداخت مطالبات ایثارگران متعهدیم
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

به پرداخت مطالبات ایثارگران متعهدیم

نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بنیاد شهید و امور ایثارگران امشب و فردا واریز خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، نشست رئیس سازمان برنامه بودجه با رئیس بنیاد شهید و جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

در این نشست علاوه بر آقایان نوبخت و اوحدی، امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیرآبادی نماینده مجلس و حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد حضور داشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست گفت: هدف از این نشست حل مشکلات مالی این قشر عالیقدر شامل وصول مطالبات ایثارگران و خانواده شهدا از سال ۹۱ و وصول پاداش بازنشستگان ایثارگران از سال ۹۵ است.

اوحدی اضافه کرد: علاوه بر این در این نشست از آقای نوبخت معاون رئیس جمهور درخواست شد هرچه سریعتر مشکل بیمه تکمیلی جامعه ایثارگری، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان برطرف شود که وی در این‌باره قول مساعدت داد.

در این جلسه که به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار شد، شماری از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده شهدا از چند مرکز استان شرکت داشتند و سخنرانی کردند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بنیاد شهید و امور ایثارگران امشب و فردا واریز خواهد شد.

محمد باقر نوبخت در نشست صمیمی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با بیان اینکه به طور قطع مشکلات بیمه‌ای جامعه ایثارگری کشور نیز به زودی حل خواهد شد، افزود:

دولت متعهد است مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان بقیه مطالبات بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز تا پایان سال به این عزیزان پرداخت کند.

نوبخت تصریح کرد: به پرداخت مطالبات ایثارگران متعهدیم.

کد خبر: ۳۱٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha