۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
سکه طرح جدید ۵۰۰ هزار تومان گرانتر شد/ دلار ۲۲۲۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه طرح جدید ۵۰۰ هزار تومان گرانتر شد/ دلار ۲۲۲۰۰ تومان

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش ۲۴ دلاری نرخ اونس و ۳۰۰ تومانی قیمت دلار موجب شد تا قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخلی گرانتر شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با افزایش ۲۴ دلاری نسبت به آخرین روز کاری بازار طلا در هفته گذشته به ۱۹۰۲ دلار رسید.

وی افزود: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و  قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان است که مقایسه این نرخ ها با روز پنجشنبه نشان می دهد قیمت تمام سکه طرح قدیم  ۲۷۰ هزار تومان و  قیمت تمام سکه طرح جدید ۵۰۰ هزار تومان گرانتر شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با نرخ خرید و فروش این نوع سکه ها در روز پنجشنبه به ترتیب افزایش ۱۳۰ هزار تومانی، ۸۰ هزار تومانی و ۷۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ ۹۹۲ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با قیمت های روز پنجشنبه به ترتیب افزایش ۱۷۴ هزار تومانی و ۴۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

امروز هر دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۳۰۰ تومانی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای ساعت  تهیه و انتشار این خبر است و با توجه به نوسانات ارزی این قیمتها می تواند تغییر کند.

کد خبر: ۳۱٬۷۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha