۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
۳۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران پرداخت شد
معاون استاندار مازندران:

۳۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در مازندران پرداخت شد

بابل- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: برای اشتغال روستایی در استان سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور صبح شنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه های نیمه تمام شهرستان بابل در سالن اجتماعات فرمانداری، با تاکید بر توجه به طرح های اشتغال زای روستایی اظهار داشت: امسال سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه کرونا به مشاغل مختلف در استان آسیب زده است، افزود: تاکنون ۱۵ هزار و۶۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارت در قالب وام کرونایی به استان تخصیص داده شده است که بیش از۵۰ هزار نفر برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کردند.

خیریان پور به ابلاغ ۳۰ اولویت جهش تولید به فرمانداران اشاره کرد و گفت: در سال جاری از محل بند ب تبصره ۱۶ نیز دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به استان اختصاص داده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، ظرفیت های مازندران در حوزه کشاورزی، برنج، صنایع تبیدلی و مرکبات قابل قبول دانست و گفت: در سال چاری چهار هزار هکتار زراعت چوب برای ایجاد اشتغال و جلوگیری از خروج ارز در دستور کار قرار گرفته است.

خیریان پور همچنین از تصویب ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در ۱۰ روستای شهرستان بابل خبر داد.

کد خبر: ۳۱٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha