۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
پیش فروش ۴ محصول سایپا؛ امروز
قائم مقام مدیرعامل سایپا خبر داد

پیش فروش ۴ محصول سایپا؛ امروز

باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش گفت: امروز بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در تولید، طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی آغاز خواهد شد.

به گزارش بازار، مجید باقری افزود: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: پس از عرضه شاهین، کوئیک. اس و ساینا. اس در طرح‌های پیشین، خودروهای کوئیک معمولی و کوئیک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا ۱۵۱ در این طرح فروش عرضه خواهد شد.

باقری اضافه کرد: قرعه کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا، صبح روز شنبه با حضور نمایندگانی از نهادهای ذی ربط و رسانه‌های همگانی برگزار می‌شود و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح‌های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.

کد خبر: ۳۱٬۷۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha