۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
 ثبت نام کمک ودیعه اجاره مسکن در زنجان آغاز شد
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

ثبت نام کمک ودیعه اجاره مسکن در زنجان آغاز شد

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه ثبت نام کمک ودیعه اجاره مسکن در استان آغاز شد، گفت: متقاضیان واجد شرایط دریافت کمک ودیعه مسکن می‌توانند از چهار مرداد برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ثبت نام کمک ودیعه اجاره مسکن در زنجان آغاز شد، گفت: متقاضیان واجد شرایط دریافت کمک ودیعه مسکن می توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز چهار مرداد برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: کارگران و اقشار حقوق بگیر با حقوق و درآمد ثابت می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ ثبت نام اولیه کرده و پس از ثبت نام در سامانه مربوطه و دریافت کد تاییدیه و با اخذ گواهی (کسر از حقوق) از محل کار خود و بدون نیاز به ضامن، به بانک‌های عامل مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: در این طرح خانوارهای پنج نفره (پدر و مادر و سه فرزند) و کسانی که برای اولین بار خانه اجاره می‌کنند (ازدواج کنندگان جدید) و خانه اولی‌ها در اولویت اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن هستند. 

بیات منش تاکید کرد:  پس از ثبت نام، مبلغ به حساب مالکان خانه‌ها واریز می‌شود و پس از پایان مبلغ قرارداد، اصل مبلغ به بانک مسترد خواهد شد و در این مدت، مستاجران فقط کارمزد این ودیعه را که ۱۳ درصد است پرداخت  می کنند.

وی افزود: داشتن اجاره نامه رسمی و معتبر با کد رهگیری و درآمد ثابت برای کارگران و کارمندان، دو شرط اصلی دریافت این تسهیلات است که بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، ابراز داشت: برای افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی نیز تسهیلاتی دیده شده است.

کد خبر: ۳۱٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha