۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
پرداخت تسهیلات رونق تولید در زنجان ۱۳۰ درصد رشد دارد
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

پرداخت تسهیلات رونق تولید در زنجان ۱۳۰ درصد رشد دارد

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان زنجان طی سال جاری بیش از ۱۳۰ درصد رشد دارد،گفت: ۷۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۶۰ واحد صنعتی در استان زنجان پرداخت شده است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار به پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال جاری با تسهیلاتی که در استان به واحدهای تولیدی پرداخت شده هیچ واحدی تعطیل نشده، بلکه برخی از واحدها نیز که به دلایلی راکد مانده بود به چرخه تولید باز گشته‌اند و اشتغال خوبی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات رونق تولید در زنجان طی سال جاری بیش از ۱۳۰ درصد رشد دارد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۶۰ واحد صنعتی استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صمت زنجان، همکاری بانک‌های ملی و صادرات در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان را بسیار خوب اعلام کرد و یاد آورشد: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی باعث احیای واحدها و افزایش ظرفیت تولید در استان شده است.

فغفوری تصریح کرد: امروز یکی ازبخش های مهم در اشتغال بخش صنعت است و باید سرمایه گذاری در این بخش تقویت شود.

وی افزود: صیانت از تولید و اشتغال اولویت مهم سازمان صمت و صیانت از سرمایه‌گذاری هم اولویت مهم دیگر است.

رئیس سازمان صمت زنجان به شعار سال نام‌گذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق این شعار مهم سازمان حمایت لازم از سرمایه‌گذاران را دارد و پرداخت تسهیلات از حمایت های مهم دولت از سرمایه گذاران است.

کد خبر: ۳٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha