۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
طرح های خوبی برای اصلاح بافت فرسوده در زنجان ارائه شد
نماینده زنجان و طارم در مجلس:

طرح های خوبی برای اصلاح بافت فرسوده در زنجان ارائه شد

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، با بیان اینکه طرح‌های خوبی برای اصلاح بافت فرسوده و به خصوص منطقه بیسم زنجان ارائه شده است، گفت: در صورت اجرا شدن این طرح ها، فضای شهری زنجان زیبا می شود.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طرح های خوبی برای  اصلاح بافت فرسوده و به خصوص منطقه بیسم زنجان ارائه شده است، گفت: در صورت اجرا شدن این طرح ها فضای شهری زنجان زیبا می شود.

وی اظهار کرد: توجه به توسعه خدمات شهری و اصلاح بافت فرسوده باعث توسعه همه جانبه می شود که در این میان باید ارگان های متولی مدیریت لازم در این خصوص را داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت:  فعالیت و اصلاح در راستای نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده در زمان‌های بروز بحران و حوادثی همچون آتش‌سوزی و زلزله بسیار کار ساز است.

طاهری تاکید کرد: در بازآفرینی محله‌های ناکارآمد شهری و بافت‌های فرسوده باید آئین‌نامه‌ها و مقررات ملی ساختمان رعایت شوند تا در هنگام بروز سوانح مشکلی رخ ندهد.

وی افزود: بر اساس آمار استقبال از نوسازی ساختمان‌ها در بافت فرسوده خوب است و برای نوسازی  واحدهای مسکونی در بافت فرسوده تسهیلات خوبی در نطر گرفته شود تا مردم اقبال بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان منختب مردم در مجلس شورای اسلامی برای نوسازی  واحدهای مسکونی در بافت فرسوده تلاش لازم را خواهد کرد.

طاهری افزود: توجه به نوسازی بافت فرسوده در پنج منطقه بیسیم، اسلام آباد، کوی وحدت، فاطمیه و کوی شهدا مورد توجه قرار گیرد چرا که باید تمام مردم از امکانات رفاهی، فرهنگی و آموزشی و درمانی دولت استفاده کنند.

کد خبر: ۳۱٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha