۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
تغییرات در دیوان محاسبات به مبارزه با فساد اقتصادی منجر خواهد شد
عضو هیئت رئیسه مجلس:

تغییرات در دیوان محاسبات به مبارزه با فساد اقتصادی منجر خواهد شد

حاجی دلیگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پیش‌بینی این است با آمدن بذرپاش به دیوان محاسبات، یک مرکز خوب برای مبارزه با فساد اقتصادی و پیشگیری از آن به وجود بیاید و برای شروع نیز کار بررسی را از افراد داخل دیوان محاسبات آغاز کنند.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به انتخاب مهرداد بذرپاش به ریاست دیوان محاسبات کشور گفت: ایشان برنامه مفصلی برای این سمت نوشته بودند اما وقت وی برای دفاع در صحن مجلس بیشتر از ۱۰ دقیقه نبود و نتوانستند برنامه خود را کامل ارائه دهد.

وی افزود: از فعالیت‌های قبلی دکتر بذرپاش مشخص است، ایشان آمادگی دارد بر اساس قوانین و مقررات و نوع فعالیت مجلس انقلابی یازدهم، عمل کنند. باید فضایی فراهم شود مدیران دست پاک و شجاع بتوانند کارشان را به راحتی انجام دهند و از سوی دیگر کسانی که دچار خطا می‌شوند، از کار خود پرهیز کنند تا شاهد کاهش تخلفات مربوط به اعتبارات دولتی و بودجه باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم ضمن اشاره به اینکه آقای کامیار به عنوان دادستان دیوان محاسبات انتخاب شده است، اظهار کرد: پیش‌بینی این است با آمدن دکتر بذرپاش به دیوان محاسبات یک مرکز خوب برای مبارزه با فساد اقتصادی و پیشگیری از آن به وجود بیاید و برای شروع نیز کار بررسی را از افراد داخل دیوان محاسبات آغاز کنند زیرا گزارشاتی از مجلس قبل درباره وجود متخلفینی هر چند اندک در دیوان محاسبات رسیده است.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم با تغییر و تحولات پیش آمده دیوان محاسبات به جایگاه خود که یک بازوی نظارتی قوی مجلس از طرف مردم است، نائل شود.

کد خبر: ۳۱٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha