۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
بانک‌های عامل استان سمنان با نگاه مثبت از تولیدکنندگان حمایت کنند
استاندار سمنان:

بانک‌های عامل استان سمنان با نگاه مثبت از تولیدکنندگان حمایت کنند

سمنان- استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تحقق شعار سال جدید مبنی برجهش تولید گفت: بانک‌های عامل استان با نگاه مثبت از تولیدکنندگان حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات برخی واحدهای تولیدی استان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بانک‌های عامل استان اجرای قوانین، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های تحت حوزه فعالیت خود را در دستور کار قرار دهند، اظهار داشت: بانک‌های عامل استان سمنان با نگاه مثبت از تولیدکنندگان حمایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه حمایت و تقویت تولید همراه با اجرای صحیح قوانین، در دستور کار است، افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی برای تحقق سیاست‌های اقتصادی استان به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

استاندار سمنان توجه به امر تولید و جهش تولید در راستای تحقق شعار سال را مهم‌ترین رویکرد دولت برشمرد و گفت تلاش مجموعه مدیران استان نیز در این جهت به کار گرفته‌شده و در همین راستا و در خصوص رفع مشکلات تولیدکنندگان، مباحث و مشکلات یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم مصرفی پزشکی در استان سمنان موردبررسی قرار گرفت.

آشناگر با اشاره به مشکلات مالی این واحد تولیدی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا تقسیط بدهی و بخشودگی جرائم امور مالیاتی و تأمین اجتماعی این مجموعه با همکاری صاحبان شرکت و همچنین نگاه مثبت مدیران امور مالیاتی و تأمین اجتماعی انجام شود.

وی بابیان اینکه واحدهای تولیدی مستقر در استان سمنان مباحث مرتبط با امور مالی، درآمدی و بانکی خود را به استان انتقال دهند، یادآور شد: در خصوص شرکت مذکور نیز مقرر شد تا با انتقال مباحث مالی و بانکی به سیستم بانکی استان و تغییر بانک‌ عامل، اقدامات موردنیاز در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۳۱٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha