۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
معرفی سه هزار و ۴۰۰ نفر در ایلام برای دریافت تسهیلات کرونا
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های ایلام خبر داد:

معرفی سه هزار و ۴۰۰ نفر در ایلام برای دریافت تسهیلات کرونا

ایلام- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های ایلام گفت: سه هزار و ۴۰۰ نفر در این استان تاکنون برای دریافت تسهیلات جبران خسارت شیوع کرونا به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی کمیسیون بانک‌های ایلام، سیدرسول میرخلف اظهار داشت: دو هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت‌های ناشی از شیوع کرونا به استان تخصیص یافته است.

وی افزود: هشت بانک برای پرداخت این تسهیلات در ایلام مشخص شده‌اند که افراد متقاضی پس از ثبت‌نام در سامانه کارا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های ایلام یادآور شد: آخرین فرصت ثبت‌نام افراد در سامانه کارا برای ثبت اطلاعات درخواست شده پنجم مردادماه تعیین شده است و افراد باید هرچه سریع‌تر اطلاعات مورد نیاز را بارگذاری کنند.

میرخلف تاکید کرد: افزون بر هشت هزار نفر تاکنون در استان ایلام درخواست خود را در سامانه کارا ثبت کرده‌اند که از این تعداد سه هزار و ۴۰۰ نفر به بانک‌های تعیین شده برای پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سهم بانک ملی از مبلغ تعیین شده برای پرداخت تسهیلات کرونا ۷۰۰ میلیارد ریال است، تاکید کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا نرخ سود تسهیلات ۱۲ درصد تعیین و برای واحدهایی که به اجبار تعطیل شده‌اند مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال وام و برای واحدهای کسب و کاری که فعال بوده و تعطیل نشده‌اند به ازای هر فرد شاغل ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۳۱٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha