۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
فاز دو پتروشیمی ایلام بعد از سال ها معطلی آماده افتتاح است
استاندار ایلام:

فاز دو پتروشیمی ایلام بعد از سال ها معطلی آماده افتتاح است

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه فاز دو پتروشیمی ایلام بعد از سال ها معطلی آماده افتتاح است، گفت: دو شهرک تخصصی صنایع پایین دستی در استان نیز احداث می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام ظهر چهارشنبه‌ در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان در استانداری ایلام، یک خوب برای مردم استان داشت و آن افتتاح فاز دو پتروشیمی ایلام بعد از سال ها معطلی بود.

وی با اعلام خبر افتتاح پروژه مهم الفین در مرداد ماه با حضور رئیس جمهور، گفت: افتتاح پروژه مهم الفین سیزدهم بعنوان بزرگترین مجتمع غرب کشور به همراه واحد شیرین سازی در استان باعث رونق و تحول صنعتی در استان خواهد شد.

استاندار ایلام از ایجاد دو شهرک تخصصی صنایع پایین دستی در استان خبر داد و اظهار کرد: یکی شهرک تخصصی زیر نظر شرکت شهرک ها و دولت در جنب پتروشیمی دهلران ایجاد می شود و دیگری ایجاد پارک ملی پروپیلن است که با سرمایه گذاری ۴۰ درصدی هلدینگ ایرانیان و دیگر سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام می شود که این مهم تحول بزرگی در جهت توسعه صنعت و ایجاد اشتغالزایی بالا در استان ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: طرح های بسیار خوبی در استان احداث شده و در این راستا نتیجه سرمایه گذاری قابل توجه استان منتج به کاهش نرخ بیکاری به عدد ۶.۵ شده است.

استاندار ایلام در ادامه به عنوان این مطلب که ما منکر گرانی، تورم و بیکاری در استان نیستیم، گفت: باید به این بهانه خدمات ارزشمند نظام و دولت نادیده گرفته شود و زیر سئوال برود.

وی گفت: در این مدت بالای ۴۹ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری صورت گرفته و بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه آماده افتتاح و یا شروع بکار شده است و این تلاش های صورت گرفته عملکرد دولت به تنهایی نیست بلکه عملکرد نظام در استان است.

کد خبر: ۳۱٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha