۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
هزار و ۳۲ فقره جواز تاسیس طرح‌های صنعتی در زنجان صادر شده است
استاندار زنجان:

هزار و ۳۲ فقره جواز تاسیس طرح‌های صنعتی در زنجان صادر شده است

زنجان- استاندار زنجان گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۳۲ فقره جواز تاسیس طرح‌های صنعتی در استان زنجان صادر شده که نسبت به سال ۹۷ بیش از ۳۵ درصد رشد دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان گفت: برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان طی سالجاری با قوت بیشتری برگزار خواهد شد. 

وی اظهار کرد: امروز با شیوع ویروس کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی استان با مشکلات زیادی  دست و پنجه نرم می کنند ولی با این حال به فعالیت خود ادامه دادند و تعدیل نیرو نداشتند. 

استاندار زنجان گفت: از همت مدیران دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان تشکر می کنم و باید این همکاری تقویت شود. 

حقیقی با بیان اینکه این استان با توجه به برخورداری از امنیت لازم شرایط خوبی برای سرمایه گذاری دارد، تاکید کرد: در حوزه امنیتی، همه اعضای شورای تامین در استان، هم و غمشان این است که مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی حل و فصل شود. 

وی ابراز کرد: تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشورمان و شیوع ویروس کرونا باعث شده تا واحدهای تولیدی به سختی فعالیت کنند و لی مدیران در تلاش هستند تا مشکل تان را حل کنند.

استاندار زنجان از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان خبر داد و افزود: فردا دوم مردادماه وزیر راه و شهرسازی به استان می آید. 

حقیقی گفت: همچنین طی هفته آینده رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران عامل بانک های کشور به استان سفر می کنند.

وی تاکید کرد: باید برای واگذاری زمین به متقاضیان راه‌اندازی واحدهای تولیدی دقت لازم مد نظر قرار گیرد تا جلوی سوء استفاده‌های احتمالی گرفته شود.

استاندار زنجان، گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۳۲ فقره جواز تاسیس طرح‌های صنعتی در استان زنجان صادر شده که نسبت به سال ۹۷ بیش از ۳۵ درصد رشد دارد.

کد خبر: ۳۱٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha