۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
محصولات تولیدی نساجی  زنجان به ۱۲ کشور صادر می شود
رئیس صنعت، معدن و تجارت زنجان:

محصولات تولیدی نساجی زنجان به ۱۲ کشور صادر می شود

زنجان- رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان با بیان اینکه زنجان ۶۰ درصد صنایع قدرتمند نساجی ایران را در خود جای داده است، گفت: محصولات تولیدی نساجی استان به ۱۲ کشور صادر می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری  ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان با بیان اینکه صنعت نساجی استان زنجان از نظر فناوری پس از اصفهان رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: این استان ۸۱ واحد تولیدی نساجی دارد. 

وی اظهار کرد: محصولات تولیدی نساجی استان زنجان به ۱۲ کشور صادر می شود که در  سال جهش تولید صادرات محصولات نساجی استان به ۲۰ کشور افزایش خواهد یافت. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه زنجان ۶۰ درصد صنایع قدرتمند نساجی ایران را در خود جای داده است، گفت: صنعت نساجی در استان زنجان روز به روز بهتر می شود و در سال جاری در راستای تحقق شعار سال تولید محصولات نساجی بیشتر می شود. 

فغفوری تاکید کرد: استان زنجان ظرفیت تولید انواع نخ پنبه و مخلوط ویسکوز و پلی استر با عنوان سیستم ریسندگی الیاف کوتاه به میزان ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن در سال را دارد.

وی افزود: تحریم ها باعث شده تولیدات داخلی در کشور  روز به روز  با کیفیت تر شود و میزان تولید و فرآوری پنبه در استان افزایش خواهد یافت و به تبع صادرات هم  دست خوش این مهم خواهد بود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، تصریح کرد: صنعت نساجی در استان زنجان  برای بیش از پنج هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است و شرکت نخ تایر زنجان بزرگ ترین واحد تولیدی نساجی در استان است. 

کد خبر: ۳۱٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha