۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
ایجاد اشتغال برای روستائیان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل در زنجان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان خبر داد

ایجاد اشتغال برای روستائیان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل در زنجان

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از ایجاد اشتغال برای روستائیان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان زنجان خبر داد.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار از ایجاد اشتغال برای روستائیان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره) در استان زنجان خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام با توجه به ضرورت ایجاد اشتغال پایدار برای روستانشینان، فعالیت‌های جهادی را آغاز کرده است. 

وی اظهار کرد: در مرحله اول این طرح در روستاهای شهرستان زنجان اجرا می شود و تعداد سه تسهیل‌گر انتخاب شده که پس از تایید طرح‌ها و تایید متقاضیان در روستا، درخواست‌ها ثبت می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: پس از شناسایی ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی مناطق هدف و تایید در کمیته توسعه اشتغال نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام می شود. 

یوسفی تاکید کرد: تنها هدف دولت ایجاد اشتغال در روستاها است و در این خصوص بنیاد برکت نسبت به ایجاد اشتغال در روستاها بسیار جدی است. 

وی به طرح «روستا تعاون» اشاره کرد و گفت: «روستا تعاون» یکی از طرح‌هایی است که در قالب اشتغال فراگیر تهیه‌ شده و در استان بیش از ۱۲۱ روستا برای این طرح انتخاب‌ شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان ابراز کرد: روستاها یکی از پایگاه‌های فعال برای ظرفیت‌های تولیدی و اشتغالی هستند و برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان و ایجاد مشاغل مولد طرح روستا تعاون در استان اجرا می شود. 

کد خبر: ۳۱٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha