۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
 ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور ساری - تاکام لازم است
در گفتگو با بازار مطرح شد:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور ساری - تاکام لازم است

ساری - مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه راه ساری - تاکام را دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

سید محمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه پروژه راه ساری - تاکام باید تا پایان سال جاری تکمیل شود و زیربار ترافیک رود گفت: برای تکمیل این پروژه به دو هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

وی همچنین با بیان اینکه تکمیل کمربندی بابل و تقاطع همسطح ورودی آن از سمت قائمشهر از دیگر اولویت ها است یادآور شد: تقاطع همسطح فریدونکنار نیز از دیگر پروژه های این دستگاه ها است که برای تکمیل ان نیز به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

وی با عنوان اینکه در مازندران ۳.۵ برابر ظرفیت جاده ای تردد صورت می گیرد و ۱۰ درصد تردد کشور در راههای استان ثبت می شود گفت: برای ارائه خدمات ملی نیازمند حمایت ها و اعتبارات ملی نیز هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره پروژه پل ورودی قائمشهر نیز گفت: در حال حاضر شبکه برق آن جابجا شده و شبکه آب نیز در دست جابجایی است و برای تقاطع همسط آن نیز نیاز به جابجایی دوبرگردان موجود است تا بتوانیم شمع کوبی انجام دهیم.

نظری، اجرای تقاطع هم سطح در آمل را از دیگر اولویت ها برشمرد و گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال جاری این طرح را عملیاتی کنیم.

کد خبر: ۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha