۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
 بنگاه‌های کوچک و متوسط در فرابورس باید حمایت شوند
استاندار زنجان:

 بنگاه‌های کوچک و متوسط در فرابورس باید حمایت شوند

زنجان- استاندار زنجان گفت: بنگاه‌های کوچک و متوسط و شرکت‌های کوچک و متوسط در فرابورس باید حمایت شوند چرا که تحقق این مهم برای فعال شدن واحدهای تولیدی خوب است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه زنجانی‌ها فعالیت بسیار خوبی در بازار بورس و سرمایه دارند، گفت: زنجانی ها در نرخ مشارکت اقتصادی هم در کشور رتبه خوبی دارند. 

وی با بیان اینکه مردم استان باید سواد و علم بورس را داشته باشند، اظهار کرد: باید مردم آموزش تخصصی بورس را یاد بگیرند و دستگاههای مرتبط در این خصوص برنامه ریزی لازم را داشته باشند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه از فعالیت بورس منطقه‌ای زنجان در استان راضی نیستم، گفت: باید نسبت به ارائه آموزش‌های تخصصی بورس در استان سرمایه گذاری لازم انجام شود. 

حقیقی با بیان اینکه بنگاه‌های کوچک و متوسط و شرکت‌های کوچک و متوسط در فرابورس باید حمایت شوند، تصریح کرد: تحقق این مهم برای فعال شدن واحدهای تولیدی خوب است و ژاپن با حمایت از واحدهای کوچک و متوسط امروز توانسته فعالیت اقتصادی خوبی را داشته باشد. 

وی با بیان اینکه مشارکت مردم استان در بازار بورس و سرمایه حفظ شود، ابراز داشت: مدیران نباید اجازه دهند که آدرس و مسیر اشتباه به خریداران سهام ارائه شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه فعالیت بدون مجوز افراد در معاملات سهام موجب سوءاستفاده برای مردم می‌شود، گفت: این اصلا خوب نیست. 

حقیقی با بیان اینکه هر فردی که از نظام و این کشور حقوق دریافت می‌کند در ساعات اداری، حق فعالیت در بازار بورس را ندارند، تصریح کرد: کار مندان باید قانون را رعایت کنند.

وی بر تشکیل شرکت‌های هلدینگ در استان تاکید کرد و افزود: تشکیل این مهم خوب است ولی باید راهکار و برنامه برای شرکت هلدینگ ارائه شود و فعالیت این شرکت‌ها تشریح شود. 

کد خبر: ۳۱٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha