۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
۱۶ شرکت زنجان در بازار بورس حضور دارد
رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان:

۱۶ شرکت زنجان در بازار بورس حضور دارد

زنجان- رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان گفت: در زنجان ۱۶ شرکت در بازار بورس حضور دارند و باید شرکت های متوسط و خرد استان هم وارد بازار سرمایه شوند.

مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: استان زنجان در خصوص سرمایه گذاری و بازار سرمایه در سطح کشور به خوبی درخشیدند.

وی اظهار کرد: زنجانی ها اقبال بسیار خوبی برای مشارکت در بازار سرمایه و بورس دارند و در خصوص بازار بورس در سطح کشور پیشرو هستند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان با بیان اینکه باید از اقبال خوب مردم استان نسبت به بازار سرمایه و بورس به خوبی استفاده شود، تاکید کرد: این نشان می دهد مردم برای توسعه اقتصادی استان پای کار هستند و این خیلی مهم است.

رنگ رونا تاکید کرد: باید مشارکت مردم در اجرای طرح های صنعتی و تولیدی تقویت شود و این مهم با حضور مردم در بازار سرمایه محقق می شود.

وی با بیان اینکه حضور شرکت های کوچک و متوسط در بازار بورس بسیار خوب بوده است، ابراز داشت: مردم هم از این شرکت ها هم استقبال می کنند و در این میان باید اقبال مردم به بازار سرمایه و بورس حفظ شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان تاکید کرد: در استان زنجان ۱۶ شرکت در بازار بورس حضور دارند و باید شرکت های متوسط و خرد استان زنجان  هم وارد بازار سرمایه شوند و تحقق این مساله باعث فعال شدن واحدهای تولیدی می شود.

کد خبر: ۳۱٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha