۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
۲۹۰ واحد تولیدی کشاورزی قزوین آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت می‌کنند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

۲۹۰ واحد تولیدی کشاورزی قزوین آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت می‌کنند

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۲۹۰ واحد تولیدی بخش کشاورزی استان در صورتی که در سامانه کارا ثبت نام کنند می‌توانند از تسهیلات جبران خسارات کرونا بهره‌مند شوند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قزوین، فاطمه خمسه اظهار کرد: این واحدهای تولیدی در زیر بخش‌های دامپروری، گلخانه و شیلات هستند که مشمول دریافت تسهیلات جبران خسارات کرونا شدند.

وی میزان خسارات وارد شده به این تعداد واحدهای تولیدی بخش کشاورزی را ۱۶۵ میلیارد ریال برآورد و تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا واحدهایی که مشمول دریافت تسهیلات جبران خسارات این بیماری هستند، می‌توانند به ازای هر نفر اشتغال دارای بیمه ۱۲۰ میلیون ریال و شغل بدون بیمه ۸۰ میلیون ریال امکان دریافت وام دارند.

به گفته رئیس جهاد کشاورزی قزوین، یک هزار و ۵۷۶ واحد کشاورزی در استان پس از شیوع کرونا دچار آسیب شده اند که در مجموع ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال خسارت دیده اند.

خمسه خاطر نشان کرد: در حال حاضر پرداخت تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا به واحدهای کشاورزی فعال در رسته‌های دامپروری (دام و طیور)، شیلات و گلخانه‌ها پرداخت می‌شود.

وی یاد آور شد: ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات جبران خسارات کرونا در حال انجام است و واحدهای کشاورزی مشمول می‌توانند تا پنجم مرداد ماه امسال در سامانه مربوطه ثبت کنند.

کد خبر: ۳۱٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha