۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
امیدواریم خاموشی صفر را در اوج بار محقق کنیم
وزیر نیرو:

امیدواریم خاموشی صفر را در اوج بار محقق کنیم

اردکانیان، وزیر نیرو با اشاره به افزایش مصرف برق در روزهای اخیر، گفت: آمادگی خوبی در واحدهای تولیدی داریم و امیدواریم در این شرایط کرونایی از این گردنه اوج بار نیز به سلامت عبور و خاموشی صفر را محقق کنیم.

به گزارش بازار به نقل از  صدا و سیما، رضا اردکانیان، وزیر نیرو به همراه تعدادی از مسئولان شرکت های آب و برق و به منظور ارائه گزارشی از وضعیت آب و برق کشور در کمیسیون انرژی مجلس حضور یافت.

وزیر نیرو با اشاره به تابستان زودرس و گرمای پایدار هوا به ویژه در هفته اخیر، افزود: آمادگی های خوبی در واحد های تولیدی وجود دارد و مطابق برنامه تولید حدود ۹۰۰ هزار مگاوات برق در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در وزارت نیرو به صورت شبانه روزی مشغول تلاش و فعالیت هستند و با وجود همه مشکلات، حداکثر توان خود را به کار گرفته ایم.

وزیر نیرو با اشاره به اطلاع رسانی ها در زمینه همکاری مردم در کاهش مصرف برق، تصریح کرد: ان شالله از این گردنه اوج بار به ویژه در شرایط کرونایی کشور، به سلامت عبور و خاموشی صفر را محقق می کنیم.

اردکانیان افزود: طی ۲ سال اخیر، تولید انرژی نسبت به سالهای گذشته رکورد زده و انرژی بیشتری به بخش صنعت و تولید عرضه شده، در عین حال نیز تعهدات صادراتی نیز ایفا شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نیز  امروز با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، گزارشی از عملکرد این نهاد به نمایندگان ارائه می‌دهد.

همچنین کمیسیون اقتصادی با حضور معاونان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئولان سازمان خصوصی‌سازی طرح جاماندگان از سهام عدالت را بررسی می‌کنند.

کد خبر: ۳۱٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha