۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد
سرپرست سازمان صمت سمنان:

۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد

سمنان- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل پیش از ظهر سه شنبه در دویست و سی و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال در استان پرداخت شده است، تاکید کرد: این تسهیلات با همکاری بانک های عامل به ۵۵۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه  از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۳۴۵ واحد به ارزش حدود ۱۲هزار میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۲۰۶ واحد به ارزش چهار هزار میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال بوده است، تاکید کرد: این تسهیلات با هدف رونق تولید و رفع موانع آن در بین واحد های تولیدی استان پرداخت شده است.

سرپرست صمت استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای شکل گیری کارگروه رفع موانع تولید استان مشکلات نزدیک به یک هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی بررسی شده است، بیان کرد: مالیات، بدهی بانکی، نقدینگی، مسائل کارگری، تامین اجتماعی، بازار فروش و بانک ها و ... از مهمترین مشکلات واحد های تولیدی استان هستند.

تشنه دل گفت: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه،۱۰ واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش بیش از ۲۲هزارمیلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی، مالیات و تامین اجتماعی پنج واحد تولیدی استان بررسی شد.

وی افزود: یکی از ویژگی های نشست کارگروه ستاد تسهیل استان بازدید از کارخانه ها و واحد های تولیدی پیش از نشست است که سبب می شود تا مسئولان از نزدیک با مشکلات واحد های تولیدی استان آشنا شوند.

کد خبر: ۳۱٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha