۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
ضرورت جلوگیری از گسترش بنگاه‌های غیر قانونی مسکن در زنجان
استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت جلوگیری از گسترش بنگاه‌های غیر قانونی مسکن در زنجان

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه نباید بنگاههای غیر قانونی مسکن گسترش پیدا کنند ، گفت: در شان ما نیست افرادی سود جو به فعالیت خود در بنگاههای غیر قانونی ادامه بدهند. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای مسکن زنجان در محل استانداری گفت: در استان زمین کافی برای ساخت مسکن وجود دارد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت زمین تمام دستگاه‌های اجرایی برای ساخت مسکن استفاده می‌شود، اظهار کرد: اجرای مسکن ملی، یکی از مهمترین اولویت‌های استان زنجان است و تنها هدف دولت مسکن دار کردن مردم است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه نباید بنگاه‌های غیر قانونی مسکن گسترش پیدا کنند، گفت: در شان ما نیست افرادی سود جو به فعالیت خود در بنگاههای غیر قانونی ادامه بدهند. 

حقیقی با بیان اینکه باید تکلیف بنگاههای غیر قانونی تعیین تکلیف شود، ابراز کرد: جلوی کارهای غیر قانونی گرفته شود و در این میان دستگاه قضایی و امنیتی در استان از سازمان صنعت، معدن و تجارت حمایت لازم را داشته باشد.

وی  گفت: با شدت توان حوزه امنیتی و قضایی پشتیبانی لازم از صنعت و معدن را داشته و جلوی کارهای بنگاههای غیر قانونی را بگیرد. 

استاندار زنجان،  بر لزوم نظارت بر فعالیت تعاونی‌های مسکن در استان تاکید کرد و افزود: تعاونی‌ها حق خرید و فروش مسکن و زمین را ندارند و در استان بنگاه های مسکن بدون سیر مراحل قانونی به صورت زیر زمینی و با اجاره یک اتاق فعالیت کرده و بازار مسکن را خراب کردند. 

حقیقی  براجرای مصوبه مستاجرها در کمیته تنظیم بازار مسکن در استان تاکید کرد و گفت: باید به صورت جدی این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ملی اقدام مسکن با توجه به آورده خوبی که از سوی متقاضیان دارد برای استان سرمایه گذاری عظیمی است، افزود: با تمام قدرت و هماهنگی کارهای مربوط به اجرای طرح ملی اقدام مسکن باید به جلو برود تا نتایج خوبی حاصل شود.

استاندار زنجان، تاکید کرد: کمیته تنظیم بازار برای بررسی مشکلات مربوط به مسکن تشکیل شود و مشکل ما با فعالیت بنگاههای غیر قانونی است و باید قانون با آنها برخورد کند.

کد خبر: ۳۰٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha