۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
۱۷۰ هزار تن گندم کشاورزان قزوین خریداری شد
رئیس جهاد کشاورزی قزوین:

۱۷۰ هزار تن گندم کشاورزان قزوین خریداری شد

قزوین- رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون ۱۷۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه اظهار داشت: دولت هر ساله با هدف تأمین و ذخیره سازی محصول استراتژیک گندم، این محصول را از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌کند و با پیش بینی مراکز سیلو و نگهداری برای خرید گندم کشاورزان اقدام شده است.

وی اضافه کرد: مراکز خرید گندم در مناطقی از استان که محصول مناطق آنها هنوز برداشت نشده تا شهریور ماه فعالیت خواهند داشت و در حال حاضر از پیک خرید گندم عبور کرده ایم ولی مراکز خرید همچون روزهای گذشته آماده تحویل گندم از کشاورزان هستند.

خمسه تصریح کرد: تعهد خرید تضمینی گندم در استان قزوین برای سال جاری ۲۲۰ هزار تن پیش بینی شده که تلاش می‌کنیم این هدف را محقق کنیم.

وی پیش بینی کرد در سال جاری بیش از ۳۳۵ هزار تن گندم از مزارع کشاورزی استان برداشت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تاکنون ۸۵ درصد مطالبات گندم کاران استان خریداری شده و بیش از ۳۴۶ میلیارد تومان قیمت خرید تضمینی محصول گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

خمسه یادآور شد: با همه کشاورزانی که محصول خود را تا نوزدهم تیرماه امسال به مراکز خرید استان تحویل داده اند، تسویه حساب مالی شده است.

کد خبر: ۳۰٬۹۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha