۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
صدور نخستین سند تک برگی کشاورزی در زنجان
رئیس جهاد کشاورزی زنجان خبر داد

صدور نخستین سند تک برگی کشاورزی در زنجان

زنجان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: تبدیل سند نسقی اراضی به اسناد تک برگی کشاورزی به صورت پایلوت در زنجان آغاز شد.

به گزارش بازار به نقل از جهاد کشاورزی زنجان، جواد تاراسی گفت: تبدیل سند نسقی اراضی به اسناد تک برگی کشاورزی به صورت پایلوت در زنجان آغاز شد.

وی اظهار کرد: تبدیل اسناد نسقی به اسناد تک برگی برای نخستین بار در کشور در روستای ولیاران بخش قره پشتلو استان زنجان آغاز شده و تاکنون ۴۲۶ هزار هکتار از اطلاعات اراضی کشاورزی زنجان که نقشه برداری آن‌ها در طرح کاداستر انجام شده برای ثبت نهایی و صدور سند به سازمان ثبت اسناد و املاک ارسال شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: پس از نقشه برداری و رفع تداخلات کشاورزی در این مرحله با فراخوان کشاورزان، اسناد نسقی اراضی کشاورزی پس از ۵۰ سال ابطال می شود و به جای آن اسناد تک برگی صادر می شود.

تاراسی تاکید کرد: تثبیت مالکیت و برنامه‌ریزی برای مدیریت یکپارچه اراضی، ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی تصرفی سنواتی و اختلافی، صدور اسناد مالکیت و شناسنامه‌دار کردن اراضی، فراهم شدن بستر پایش و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و بسترسازی برای تحقق اهداف دولت الکترونیک در بخش کشاورزی از اهداف اجرای طرح کاداستر است.

کد خبر: ۳۰٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha