۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
نقشه راه سرمایه گذاری زنجان هر چه زودتر عملیاتی شود
استاندار زنجان:

نقشه راه سرمایه گذاری زنجان هر چه زودتر عملیاتی شود

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم عملیاتی شدن نقشه راه سرمایه گذاری استان زنجان در اسرع وقت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر دوشنبه در جلسه توسعه صادرات در محل استانداری زنجان، فعالیت انجام شده توسط گمرک استان طی سال جاری را خوب اعلام کرد و گفت: باید صادرات از گمرک استان بیشتر تقویت شود.  

وی اظهار کرد: باید حرکت و جهش تولید در استان تقویت شود تا منویات مقام معظم رهبری محقق شود.  

استاندار زنجان از سفر محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه به استان طی هفته آینده خبر داد و گفت: پروژه کار گاه دو خطه کردن زنجان به قزوین فعال شده و اعتباری برای این پروژه تزریق خواهد شد.  

حقیقی تاکید کرد: موضوع خط اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه‌آهن از پروژه هایی است که از سال ۸۰ مانده و باید تیمی برای بررسی مشکلات و نیازهای این پروژه تشکیل شود و زمان مشخص برای اتمام این پروژه مشخص شود و در سفر رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه هم اعتباری برای پروژه اختصاص می  یابد.  

وی افزود:  در شورای برنامه ریزی استان اقداماتی که برای این پروژه نیاز است بررسی و مصوب شود چرا که از نیازهای مهم واحدهای تولیدی و صنعتی استان است.  

استاندار زنجان، نقشه راه  سرمایه گذاری  استان را بسیار مهم اعلام کرد و افزود: متاسفانه نقشه راه سرمایه گذاری عملیاتی شده در استان نداریم و باید گروهی تشکیل شود تا نقشه راه سرمایه گذاری هر چه زودتر عملیاتی شود.  

حقیقی افزود: نقشه راه سرمایه گذاری استان در تمام بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و تولیدی مشخص شود و هر دستگاه نقشه راه  سرمایه گذاری را عملیاتی کند.  

وی با بیان اینکه جایگاه بورس بسیار مهم است، افزود: باید مدیر بورس استان گزارش لازم از بازار بورس استان را داشته باشد و از عملکرد این مجموعه در استان رضایت ندارم.  

استاندار زنجان با بیان اینکه صادرات باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: اجرای عملیات در یک هدف گذاری بسیار مهم است و در اهداف صادراتی باید نقشه راه درست  باشد.  

حقیقی با بیان اینکه آمدن کرونا دست ما نبوده و نیست، افزود: برگزاری نمایشگاه های تخصصی در ایام کرونایی درست نیست و تنها اولویت امروز ما فقط سلامتی مردم است و امروز جهش کرونا بیشتر شده است.  

وی یادآور شد: سلامتی مردم  از همه چیز بالاتر است و در این شرایط برگزاری نمایشگاه ضروری نیست.  

کد خبر: ۳۰٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha