۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
تشکیل ستاد مقابله با احتکار برای تشدید بازرسی‌ها
رییس سازمان حمایت اعلام کرد

تشکیل ستاد مقابله با احتکار برای تشدید بازرسی‌ها

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: در سه ماهه امسال تعداد بازرسی ها بر بازار ۱۱ درصد و برگزاری گشتهای مشترک بازرسی نیز ۵۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، عباس تابش افزود: در این بازرسی‌ها متاسفانه تعدای از بازرسان ما بر اثر بیماری کرونا دارفانی را وداع گفتند و تعدادی دیگر نیز به این بیماری مبتلا شدند که برای آنها آرزوی سلامت داریم.

افزایش ۱۶۰۰ درصدی بررسی پرونده‌ها و ارسال به تعزیرات
وی با بیان اینکه مبنا را در سازمان حمایت برخورد با پرونده های ملی و کلان گذاشته ایم، تصریح کرد: در سه ماهه امسال حدود ۱۶۰۰ درصد رشد بررسی پرونده‌ها و ارسال پرونده ها به سازمان تعزیرات حکومتی را داشته‌ایم که حداقل پرونده ها یک میلیارد تومان و حداکثر پرونده ها تا ۱۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: در خصوص بازرسی‌ها، فردا نشستی با حضور اصحاب رسانه به صورت ویدیوکنفرانسی با معاونان بازرسی و رسیدگی به حقوق مصرف کنندگان سازمان‌های صمت سراسر کشور داریم که در این نشست به بررسی محورهای کالاهای هدف مورد بازرسی خواهیم پرداخت و از دو سامانه الکترونیکی نیز رونمایی می کنیم.

تشکیل ستاد مقابله با احتکار برای تشدید بازرسی‌ها
تابش با یادآوری اینکه استمرار تشدید بازرسی ها را در سرلوحه کارها داریم، اضافه کرد: در نشست امروز با پیشنهاد سازمان حمایت مبنی بر تشکیل ستاد مقابله با احتکار موافقت و کالاهای هدف این ستاد تعیین شد که از فردا کار این ستاد نیز آغاز می شود که ان شالله مجموعه این اقدامات سبب تثبیت آرامش در بازار بشود.

وی در ادامه تصریح کرد: رصد تولید برای کمک به تحقق جهش تولید نیز همچنان تداوم دارد و ضمن اهتمام جدی به حقوق مصرف کنندگان برای رساندن کالا به قیمت واقعی به مردم اهتمام جدی داریم.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: متاسفانه در این شرایط که تحریم های دشمنان تشدید شده و کرونا نیز شیوع پیدا کرده است، سودجویانی قصد سو استفاده از شرایط را دارند که برخورد با این سودجویان محور فعالیت های ما خواهد بود.

گفتنی است که چهارمین نشست شورای نظارت و رصد بازار امروز دوشنبه با حضور مدرس خیابانی «سرپرست وزارت صمت» در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

کد خبر: ۳۰٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha