۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
منطقه آزاد مازندران درحال رفع ابهام است/ احداث صنایع فولاد در سوادکوه
استاندار مازندران:

منطقه آزاد مازندران درحال رفع ابهام است/ احداث صنایع فولاد در سوادکوه

ساری- استاندار مازندران درباره وضعیت منطقه آزاد گفت: این طرح درحال رفع ابهام برای بررسی در شورای نگهبان است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان صبح دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در سالن شماره یک استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت منطقه آزاد استان گفت: منطقه آزاد در مرحله رفع ابهام برای شورای نگهبان قرار دارد و امیدواریم زودتر نهایی شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته مازندران به دلیل مسائل مربوط به محیط زیست و محرومیت‌ها از برخی صنایع مهم محروم مانده است، ساخت پتروشیمی را از جمله گام‌ها برای محرومیت زدایی صنعتی در استان ذکر کرد.

وی با تاکید براینکه بین توسعه صنعتی و محیط زیست پیوند وجود دارد، یادآور شد: کارخانه پتروشیمی استان طی زمان چهار ساله با ظرفیت ۱۲۰ هزار تن پروپیلن ساخته می شود که برای آن ۳۷۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

استاندار مازندران یادآور شد: همچنین برای احداث صنایع فولاد در سوادکوه نیز پیگیری و برنامه ریزی شده است تا با تحقق آن به اشتغال و اقتصاد در استان کمک شود.

حسین زادگان، توسعه گردشگری دریایی، ساخت اسکله‌های تفریحی، تکمیل پایانه‌های صادراتی و مرمت آب‌بندان‌ها را از جمله ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان ذکر کرد.

کد خبر: ۳۰٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha