۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
تخلیه نهاده دامی در بندر امام خمینی(ره) باعث کاهش قیمت مرغ می‌شود
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

تخلیه نهاده دامی در بندر امام خمینی(ره) باعث کاهش قیمت مرغ می‌شود

بندر امام خمینی(ره)- عسکری، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۹۶ هزار تن از جمله نهاده‌های کشاورزی در بندر امام خمینی(ره) در حال تخلیه است که باعث کاهش قیمت مرغ می‌شود.

محمدجواد عسکری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بندر امام خمینی(ره) یکی از بنادر مهم و استراتژیک است در حوزه واردات و صادرات کالاهای مورد نیاز کشور است.

وی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بندر امام خمینی(ره) مناسب برشمرد و افزود: بررسی‌های اجمالی نشان می‌دهد زیرساخت‌ها کامل است؛ حمل و نقل ریلی و جاده‌ای هیچ مشکلی ندارد و چنانچه مدیریت خوبی لحاظ شود، مشکل خاصی نخواهیم داشت.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنانچه موضوع ترخیص کالا و نحوه آزاد کردن ارز مورد نیاز به شکل صحیح مدیریت شود، مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

عسکری تاکید کرد: طی بررسی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد نهاده دامی وجود دارد و تعدادی از کشتی‌ها آماده ترخیص و یا بر روی دریا هستند.

وی حدود ۶۱۰ هزار تن کالا بر روی کشتی‌ها را در انتظار تخلیه عنوان کرد و گفت: ۱۹۶ هزار تن از جمله نهاده‌های کشاورزی در حال تخلیه است و اگر خوب مدیریت شود با یک برنامه‌ریزی صحیح و حساب شده ما تنزل قیمت مرغ را خواهیم داشت.

کد خبر: ۳۰٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha