۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
تمام  سکه طرح قدیم ۶۰۰ هزار تومان گران شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

تمام سکه طرح قدیم ۶۰۰ هزار تومان گران شد

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۱ میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب گفت: امروز قیمت اونس همانند روز گذشته ۱۸۱۱ دلار است اما افزایش قیمت دلار در بازار موجب شده تا قیمت انواع سکه و طلا افزایش پیدا کند.

وی افزود: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۲۶۵ هزار تومانی را نشان می دهد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته به ترتیب افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، ۲۲۰ هزار تومانی و ۷۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۷۲۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۸۶ هزار تومانی را نشان می دهد.

این فعال صنفی خاطرنشان کرد: امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۹۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۲۱ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای ساعت  تهیه و انتشار این خبر است و با توجه به نوسانات ارزی این قیمت ها می تواند تغییر کند.

کد خبر: ۳۰٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha