۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
افزایش ساعتی قیمت ها / قیمت میلگرد از ۵ به ۱۲ هزار تومان رسیده است
نماینده مردم اردبیل در مجلس عنوان کرد

افزایش ساعتی قیمت ها / قیمت میلگرد از ۵ به ۱۲ هزار تومان رسیده است

بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به گرانی های افسارگسیخته اخیر در کشور گفت: وزارت صمت و دولت در مقابل افزایش قیمت ها انفعالی رفتار می کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ ملت، صدیف بدری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر من به رئیس جمهور و سرپرست وزارت صمت است.

وی افزود: آقای رئیس جمهور، چرا هنوز برای وزارتخانه بزرگ و مهم صنعت، معدن و تجارت وزیر تعیین نمی کنید؟ وزارت صمت و دولت کاملا در مسائل و مشکلات اقتصادی اخیر حالت انفعالی به خود گرفته و هیچ نظارت و کنترلی توسط دولت و وزارتخانه در بازار صورت نمی گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تاکید کرد: قیمت تمام اقلام مورد نیاز مردم در ماه های اخیر چند برابر شده است، افزایش قیمت ها ساعتی شده است.

بدری با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی تاکید کرد: قیمت میلگرد از ۵ هزار تومان به ۱۲ هزار تومان رسیده است و سیمان در بازار پیدا نمی شود. ما چطور می خواهیم قیمت مسکن را کنترل کنیم در صورتی که قیمت مصالح ساختمانی چند برابر شده است؟

وی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: آقای رئیس جمهور؛ از حالت انفعالی بیرون بیایید، مردم محتاج نان شب هستند، با این وضعیت چطور می خواهیم افزایش جمعیت را داشته باشیم؟

کد خبر: ۳۰٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha