۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
افزایش اختیارات مدیران استان فارس پیگیری می‌شود
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

افزایش اختیارات مدیران استان فارس پیگیری می‌شود

شیراز- قادری، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود اختیارات استانی باعث کاهش فعالیت اصلی مدیران استان شده که رفع این مهم را از طریق مجلس، وزارتخانه‌ها و دولت پیگیری می‌کنم.

جعفر قادری در گفتگو با بازار با اشاره به اینکه کمبود اختیارات استانی از جمله مشکلات دستگاه های مختلف در فارس است، گفت: داشتن اختیارات از جمله مواردی است که طی چندین سال گذشته بارها از جانب مدیران استانی به مرکز اعلام شده اما همچنان شاهد این مشکل در استان فارس هستیم.

وی ادامه داد: زمانیکه اختیارات اجرایی و تصمیم گیری یک مدیر کم باشد به طور حتم نمی توان از مجموعه انتظار حرکت های بزرگ و زیربنایی داشت به همین دلیل این موضوع افزایش اختیارات مدیران استانی را از طریق مجلس و وزارتخانه ها پیگیری می کنم.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیز یاداور شد: این شهرک از جمله زیرساخت ها و ظرفیت های مهم اقتصادی استان فارس است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود و در این راستا باید مشکلات واحدهای فعال و نیمه فعال داخل این شهرک رفع شود.

قادری ادامه داد: بیمه تامین اجتماعی، مالیات، گمرک، تصفیه خانه، ثبت سفارس از جمله مشکلات بخش های اقتصادی است که باید با هماهنگی نمایندگان مجلس و مدیران استانی در سطح کلان پیگیری و برطرف شود.  

کد خبر: ۳۰٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha