۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
توسعه بخش مسکن در پایتخت رونق فعالیت ۱۶۰ رسته شغلی را در پی دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

توسعه بخش مسکن در پایتخت رونق فعالیت ۱۶۰ رسته شغلی را در پی دارد

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: توسعه بخش مسکن در پایتخت رونق فعالیت بیش از ۱۶۰ رسته شغلی را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری عصر شنبه در جلسه کمیته اقدام اقتصادی کرونا که در استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه رونق مسکن اولویت ضروری و شرط برون رفت از شرایط کنونی است، اظهار داشت: توسعه بخش مسکن رونق فعالیت بیش از ۱۶۰ رسته شغلی را به دنبال دارد.

عسگری با بیان اینکه مشکلات شرکت‌های فعال درحوزه صنعت ساختمان باید رفع شود گفت: لازم است که نحوه تولید صنعتی مسکن در دستور کار قرار بگیرد.

وی در ادامه با تاکید بر دردسترس قرار گرفتن خدمات برای مردم حاشیه شهر تهران افزود: اگر به معیشت و خدمات موردنیاز مردم در شهرستان‌های اطراف و حاشیه تهران توجه بیشتری شود قطعا مشکلات مسکن در تهران تعدیل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان داشت: با تصویب کمیته اقدام اقتصادی، تامین خدمات مورد نیاز بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرستان‌های پردیس و پرند در دستورکار قرار دارد که کار واگذاری این واحدها در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

عسگری به احداث منازل نزدیک محل کار برای کارمندان اشاره کرد و عنوان داشت: باید از ظرفیت‌های تعاونی های مسکن کارمندان و کارگری استفاده شود.

کد خبر: ۳۰٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha