۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
 ترمیم قنات های قدیمی در مناطق مرزی استان ایلام برای توسعه کشاورزی
استاندار ایلام خبر داد

ترمیم قنات های قدیمی در مناطق مرزی استان ایلام برای توسعه کشاورزی

ایلام- استاندار ایلام از ترمیم قنات های قدیمی در مناطق مرزی استان ایلام برای توسعه کشاورزی خبر داد و گفت: این کار باعث توسعه اراضی آبی استان می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر شنبه در دیدار دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استانداری ایلام ضمن قدردانی از نقش ارزشمند سپاه و بسیج در بحث محرومیت زدایی استان، تاکید کرد: نقش سازنده سپاه در محرومیت زدایی مناطق مختلف استان شایسته تقدیر است و از این بابت از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل و شروع به کار قرارگاه سازندگی در استان، اظهار داشت: تشکیل قرارگاه سازندگی استان نقطه عطفی در تاریخ رفع محرومیت زدایی استان قلمداد می شود و در این راه خطیر نیازمند کمک و مساعدت برادران سپاهی و بسیجی چون گذشته هستیم.

سلیمانی دشتکی حضور رئیس قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان را مغتنم دانست و گفت: چند هفته گذشته استان میزبان مسئولان ارشد نهادها و ارگان های محرومیت زدایی چون معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و معاون بنیاد مستضعفان در استان بود که آن سفرها دستاوردهای بسیار خوبی برای حل مشکلات مردم استان داشت.

وی ادامه داد: در این راستا قرارگاه سازندگی استان تمرکز خود را بر رفع محرومیت در مناطق مختلف استان قرار داده است و در این میان همکاری و همراهی سپاه و بسیج اثربخش و موجب هم افزایی است.

استاندار ایلام افزود: امروز ترمیم قنات های قدیمی در مناطق مرزی استان در دستور کار سپاه به کمک جهاد کشاورزی استان است و این هدفی مهم برای رونق بخشیدن به این مناطق دوردست برای  معکوس کردن مهاجرت است.

کد خبر: ۳۰٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha