۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
تولید سالانه ۶ هزار و ۶۰۰ تن گوشت قرمز در کرمانشاه
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه خبر داد

تولید سالانه ۶ هزار و ۶۰۰ تن گوشت قرمز در کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: سالانه شش هزار و ۶۰۰ تن گوشت قرمز در شهرستان کرمانشاه تولید می‌شود که این میزان بخش قابل توجهی از نیاز استان را تأمین می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کرمانشاه، ابراهیم دارایی اظهار کرد: این شهرستان دارای ۳۹ هزار و ۴۲۴ رأس دام سنگین و بیش از ۵۹۲ هزار راس دام سبک است.

وی گفت: در حال حاضر تعداد ۱۱۴ واحد پرواربندی، ۴۲ واحد گاوداری شیری و ۲۱ واحد پرورش گوسفند داشتی - صنعتی در شهرستان کرمانشاه فعالیت دارد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: سالانه شش هزار و ۶۰۰ تن گوشت قرمز در شهرستان کرمانشاه تولید می‌شود که این میزان بخش قابل توجهی از نیاز استان را تأمین می‌کند.

 دارایی میزان تولید شیر در شهرستان کرمانشاه را نیز بیش از ۶۷ هزار تن در سال اعلام کرد و افزود: این میزان از تولید می‌تواند سهم بسزایی در تامین لبنیات استان را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: با بهره برادری از واحد پرورش گاو شیری سه هزار راسی ماهیدشت و واحد پنج هزار راسی پرورش گوسفند در آینده نزدیک شاهد افزایش تولید شیر خام و گوشت قرمز در سطح شهرستان کرمانشاه خواهیم بود.

کد خبر: ۳۰٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha