۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
۴ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین در قزوین برای استقرار صنایع تامین شده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۴ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین در قزوین برای استقرار صنایع تامین شده است

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین کفت: تاکنون چهار هزار و ۲۰۰ هکتار زمین در استان قزوین برای استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پیش‌بینی و تامین شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز شنبه اظهار داشت: از این میزان اراضی هزار و ۷۰۰ هکتار آماده سازی شده و از زیرساخت برخوردار شده اند.

حمیدرضا خانپور افزود: این میزان زمین واقع در شهرک ها و نواحی مختلف صنعتی با استفاده از اعتبارات دولتی آماده سازی شده و زیرساخت های لازم نظیر آب، برق، گاز و مخابرات، جاده و شبکه روشنایی و فضای سبز در آنها ایجاد شده است.

این مسئول تصریح کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی پراکندگی مناسبی در استان قزوین دارند و در همه شهرستان ها دارای شهرک یا ناحیه صنعتی هستند اما در برخی شهرک های پر تقاضا برای سرمایه گذاری با محدودیت زمین روبرو هستیم.

وی افزود: بر همین اساس سال جاری توسعه هزار هکتاری شهرک های صنعتی قزوین را کلید زده ایم و بر این اساس شاهد توسعه شهرک های حیدریه، لیا و کاسپین خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به جذب هزار و ۶۰۰ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان، یادآور شد: ۳۰ هزار نفر در شهرک های صنعتی استان قزوین به شکل مستقیم اشتغال دارند که ۱۰ هزار نفر از آنها طی هفت سال اخیر صاحب شغل شده اند.

کد خبر: ۳۰٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha