۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
تخصیص یارانه تامین نهاده‌های دامی، قیمت مرغ و تخم‌مرغ را تثبیت می‌کند
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

تخصیص یارانه تامین نهاده‌های دامی، قیمت مرغ و تخم‌مرغ را تثبیت می‌کند

سعیدی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: تخصیص یارانه تامین نهاده‌های دامی به تولیدکنندگان قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار را تثبیت می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، معین الدین سعیدی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص تغییر در زمینه اختصاص یارانه واردات نهاده‌های دامی، گفت: در تمام کشورهای دنیا به منظور تامین و تولید کالاهای استراتژیک یارانه و مشوق‌های اقتصادی تخصیص داده می‌شود.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یارانه‌های تامین نهاده ‌دامی نباید در اختیار واردکنندگان قرار بگیرد بلکه باید این حمایت‌ها به تولیدکنندگان گوشت قرمز و سفید اختصاص داده شود، افزود: تغییر در سیستم تخصیص یارانه تامین نهاده‌های دامی دارای پروسه زمان‌بر و نیازمند برنامه بلند مدت است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تخصیص یارانه تامین نهاده‌های دامی به تولیدکنندگان قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار را تثبیت می‌کند، عنوان کرد: نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی راه‌کارهای تغییر در تخصیص یارانه نهاده‌های دامی را بررسی می‌کند اما به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارز دولتی باید کماکان به واردات نهاده‌ دامی اختصاص داده شود، تصریح کرد: متاسفانه در زمینه واردات نهاده‌های دامی شاهد انحصار هستیم که کمیسیون کشاورزی مجلس به دنبال شکستن این انحصار به وجود آمده است.

کد خبر: ۳۰٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha