۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
آغاز طرح توسعه لاستیک بارز با اشتغال ۱۰۰۰ نفر
نماینده مردم کرمان و راور خبر داد

آغاز طرح توسعه لاستیک بارز با اشتغال ۱۰۰۰ نفر

کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه لاستیک بارز بعد از مدت ها پیگیری امروز با حضور مدیرعامل شستا عملیاتی می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با پیگیری های انجام شده از سوی پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، پروژه مهم طرح توسعه لاستیک بارز که ظرفیت قابل توجهی را به تولید فعلی این مجموعه اضافه می کند امروز با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اجرایی می شود.

محمد رضا پورابراهیمی عنوان کرد: دعوت از مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برای پروژه های اقتصادی در استان کرمان در دو مجموعه مس شهید باهنر و لاستیک بازر دو اقدام را در دستور کار دارد.

وی افزود: طرح توسعه لاستیک به عنوان گام نخست امروز عملیاتی می شود که به میزان ۴۴ هزار تن در سال در خصوص خودروهای سبک و سنگین ماشین های راهسازی است و با سرمایه گذاری هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان عملیاتی می شود و تحولی در ساختار تولید و اشتغال استان است.

پورابراهیمی ابراز داشت: این طرح یک هزار اشتغال ایجاد می کند و طی یک سال و نیم به بهره برداری برسد و ۲۵ درصد تجهیزات آن در داخل تامین شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت و ویژگی هایی برای پروژه های طرح توسعه مس شهید باهنر که در هفته های گذشته نشست های مشترکی با هیات مدیره و هلدینگ مربوطه انجام شده جلسه دوم با حضور مدیرعامل شستا در کرمان پیگیری طرح های مس باهنر خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم با طرح توسعه مس شهید باهنر ظرفیت تولید آنها به دو برابر میزان صادراتی که متوقف بوده آغاز شود و به عنوان یکی از شرکت های مهم صادراتی منطقه کار خود را ادامه دهد.

پورابراهیمی افزود: طرح های توسعه شرکت در قالب گزارش تخصصی هیات مدیره به هلدینگ و به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ارائه می شود تا بعد از تصویب طی دو ماه آینده به استان ابلاغ شود.

وی پیش بینی کرد: با اجرای طرح های توسعه مس شهید باهنر گام بلندی در جهت افزایش ظرفیت تولید و اشتغال این شرکت مهم در استان فراهم آید.

کد خبر: ۳۰٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha