۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳
مجلس به دنبال ساماندهی بازار خودرو است/ کاهش قیمت با تقویت عرضه
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

مجلس به دنبال ساماندهی بازار خودرو است/ کاهش قیمت با تقویت عرضه

اراک- کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: ساماندهی بازار خودرو از برنامه‌های کوتاه مدت کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.

علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص بازار حاکم بر خودرو کشور اظهار داشت: ساماندهی بازار خودرو از برنامه‌های کوتاه مدت کمیسیون صنایع و معادن مجلس است و آن چیزی که در حال حاضر مد نظر است تنظیم میزان عرضه و مدیریت کاهش قیمت ها است.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید و با تکیه بر پتانسیل های داخل کشور می توانیم در راستای داخلی سازی قطعات خودرو گام برداریم، گفت: این موضوع در کمیسیون مطرح است و برای این صنعت چاره اندیشی هایی صورت خواهد گرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: باید با تقویت عرضه، زمینه کاهش قیمت خودرو فراهم شود و خودروسازان با به کارگیری حداکثر توان خود، تیراژ تولید را افزایش دهند، تا مردم از وجود خودرو در بازار اطمینان داشته باشند تا بتوانیم این بازار و خواسته مردم را در این زمینه پاسخ دهیم.

کریمی در ادامه به تمرکز نقدینگی در بازار خودرو اشاره کرد و عنوان داشت: در مقطعی علت مطلق گرانی در این حوزه تمرکز نقدینگی ها در این بازار بود که امری بدیهی است چرا که دلالان و کاسبان گرانی به دنبال این چالش ها هستند و این موقع است که نقش وزارت صمت پر رنگ تر از قبل خواهد بود.

کد خبر: ۳۰٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha