۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
قول تولیدکنندگان نوشت‌افزار برای افزایش داخلی‌سازی محصولات
در حضور سرپرست وزارت صنعت اعلام شد

قول تولیدکنندگان نوشت‌افزار برای افزایش داخلی‌سازی محصولات

تولیدکنندگان نوشت‌افزار در جلسه‌ای با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت قول دادند تا سطح داخلی‌سازی لوازم التحریر را در کشور با حمایت‌های این وزارتخانه افزایش دهند.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، جلسه هماهنگی تامین و توزیع لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان در مهرماه ۹۹ با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و تولیدکنندگان این عرصه برگزار شد.

در این جلسه تولیدکنندگان ضمن ارایه آمار مرتبط با تولید، صادرات و سطح داخلی‌سازی محصولات مختلف نوشت‌افزار، قول دادند تا با حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه ممنوعیت واردات لوازم‌التحریر دارای مشابه تولید داخلی، سطح داخلی‌سازی محصولات را افزایش دهند.

تامین به موقع مواد اولیه و برگزاری میزهای ساخت داخل در حوزه نوشت‌افزار، از جمله توافقات تولیدکنندگان با وزارت صنعت، معدن و تجارت بود.

همچنین یکی از بحث‌های دیگر مطرح شده در این جلسه تامین و توزیع به موقع و مکفی لوازم التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان در ایام مهرماه سال ۹۹ است که بر این اساس، مقرر گردید تا در ایام پرتقاضای سال، علاوه بر اینکه تامین و توزیع کالا به موقع صورت گیرد، برای اقشار آسیب‌پذیر و مناطق کمتربرخوردار کشور نیز کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب توزیع شود.

در این جلسه تولیدکنندگان نوشت‌افزار از تدوین برنامه راهبردی نوشت افزار و مذاکره با شرکتهای دانش‌بنیان برای افزایش ظرفیت داخلی سازی انواع لوازم التحریر خبر دادند؛ همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز وعده داد تا ثبت‌سفارش هر بخش از مواد اولیه و لوازم التحریر را که توانایی تولید داخلی آن وجود دارد را متوقف نماید.

کد خبر: ۳۰٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha