۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
۱۴۶ زنجانی تسهیلات کرونایی دریافت کردند
مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی زنجان:

۱۴۶ زنجانی تسهیلات کرونایی دریافت کردند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت:به ۱۴۶ پرونده با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در استان زنجان تسهیلات کرونایی پرداخت شده است. 

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغلی که تحت تاثیر کرونا آسیب دیده‌اند دولت تسهیلات لازم را در ۱۴ رسته به متقاضیان پرداخت می‌کند.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از سه هزار و ۳۷۴ نفر با مبلغ ریالی ۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سامانه کارا ثبت نام کردند و این تعداد پرونده در اختیار دستگاههای اجرایی قرار گرفته تا به بانک معرفی شوند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  زنجان گفت: بیش از ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار برای حمایت از مشاغل در استان زنجان پیش بینی شده و تا به امروز به ۱۴۶ پرونده با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی پرداخت شده است. 

یوسفی تاکید کرد: کارگاه‌های دارای کد بیمه تامین اجتماعی می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند و کسب و کارهای فاقد کد کارگاهی هم می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند و صاحبان این مشاغل اقتصادی تا ۳۰ تیرماه می توانند به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه مدت باز پرداخت تسهیلات ۲۴ ماهه و با کارمزد ۱۲ درصد بوده و از آبان ماه می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند، ابراز داشت: با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال برای بیش از چهار هزار  نفر در استان صیانت می‌شود.

کد خبر: ۳۰٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha