۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
تسهیلات مشاغل خانگی استان همدان ۱۰ درصد افزایش یافته است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

تسهیلات مشاغل خانگی استان همدان ۱۰ درصد افزایش یافته است

همدان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از ابلاغ ۶۳ هزار میلیون ریال اعتبار مشاغل خانگی در سال ۹۹ خبر داد و گفت: امسال تسهیلات مشاغل خانگی استان همدان حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، احمد توصیفیان از ابلاغ سهم تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی استان همدان نزد بانک‌های عامل توسعه تعاون و رفاه کارگران در سال جاری خبر داد و گفت: سهم تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری حدود ۱۰ درصد افزایش یافته و به محض ابلاغ با عاملیت بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

احمد توصیفیان در ادامه به ابلاغ ۶۳ هزار میلیون ریال اعتبار مشاغل خانگی در سال جاری اشاره کرد و گفت: همانند مدت مشابه قبل اولویت پرداخت تسهیلات به طرح‌های پشتیبانی که منطبق با ظرفیت‌ها و اولویت‌های استان است، خواهد بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: سال گذشته تعداد یک هزار و ۳۲۵ مجوز مشاغل خانگی صادر شد که از این تعداد ۱۶۲ مورد مربوط به مجوزهای پشتیبان بود.

وی گفت: همچنین سال گذشته از اعتبار مشاغل خانگی مبلغی معادل ۵۸ هزار میلیون ریال جذب شده که بیشترین پرداختی اعتبار سال ۹۸ به طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی به مبلغ ۴۷ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال بوده است.

توصیفیان در ادامه افزود: با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا و تاکید بر کم کردن مراجعات به ادارات فرایند صدور مجوزهای مشاغل خانگی در استان همدان به صورت الکترونیکی انجام می‌پذیرد و درصدد هستیم در فرایند معرفی تعداد دفعات مراجعه حضوری متقاضیان به بانک‌های عامل را به حداقل برسانیم.

کد خبر: ۳۰٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha