۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کمترین آسیب به صنایع و تولیدکنندگان کشور وارد شد
در جریان شیوع کرونا؛

کمترین آسیب به صنایع و تولیدکنندگان کشور وارد شد

سمنان- رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بابیان اینکه در جریان شیوع کرونا کمترین آسیب به صنایع و تولیدکنندگان کشور وارد شد، گفت: حفظ اشتغال موجود با جلوگیری از بیکار شدن کارگران در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالوهاب سهل‌آبادی ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران، رزمندگان خط مقدم جنگ ‌اقتصادی امروز کشور به شمار می‌روند، اظهار داشت: در جریان شیوع کرونا کمترین آسیب به صنایع و تولیدکنندگان کشور وارد شد.

وی با تأکید بر اینکه حفظ اشتغال موجود با رویکرد اجرای طرح‌های حمایتی در راستای جلوگیری از بیکار شدن کارگران در دستور کار است، افزود: تولید یکی از چرخ‌های اصلی اقتصاد کشور است و باید توجه کنیم تا از حرکت روبه‌جلو بازنماند.

نقش ویژه تولیدکنندگان و صنعتگران در مبارزه با کرونا
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بابیان اینکه صنعت و تولیدات ایرانی امروز به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: گستره وسیعی از مردم جهان مصرف‌کننده کالای ایرانی هستند که این امر بسیار ارزنده است.

سهل‌آبادی با اشاره به نقش ویژه تولیدکنندگان و صنعتگران در مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: صنعتگران همواره در کنار دولت و ملت بوده و خواهند بود و ارائه خدمت به کشور و مردم را به‌عنوان وظیفه ذاتی خود می‌دانند.

وی بابیان اینکه نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات بخش معادن در کشور ازجمله رویکردهای مهم دولت است، تصریح کرد: تأمین‌ اجتماعی، دستگاه قضایی، بانک‌ها و سایر ترجمان‌ها، امروز و در ایام ‌سخت جنگ اقتصادی به همراه شیوع بیماری کرونا و تأثیرپذیری تولید، اقتصاد و اشتغال از این بیماری، نیاز است تا بیش‌ازپیش پای‌کار بوده و حامی تولیدگران و صنعتگران باشند.

جایگاه بالای صنعت ایران در جهان
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با تأکید بر اینکه صنعت ایران امروز در جایگاه برتر و بالای جهان ایستاده است، یادآور شد: اجازه تأسیس و صدور مجوز، نباید در ادارات صمت مشمول زمان شود.

سهل‌آبادی ابراز کرد: تسهیل‌گری در تولید، بهبود اقتصاد، افزایش امنیت، ارتقاء رفاه و معیشت مردم و تقویت صنعت، درگرو این مهم است.

کد خبر: ۳۰٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha